بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است؟

ترکیب رنگ ابرو
ترکیب رنگ ابرو

مقدمه

با انتخاب بهترین رنگ برای میکروبلیدینگ و یا فیبروز ابرو می توانید فرم بسیار مناسبی به چهره خود ببخشید. امروزه برندهای مختلف رنگ تاتو در بازار موجود است، این امر به شما عزیزان این امکان را می دهد تا بهترین رنگ را متناسب با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید. برندهای نامعتبر رنگ های تاتو ابرو ممکن است برای افراد حساسیت های پوستی ایجاد کنند، از این جهت بهتر است از برندهای معتبر برای اصلاح ابروی خود استفاده کنید. با خواندن این مقاله می توانید اطلاعاتی درباره ترکیب رنگ میکروبلیدینگ و انواع برندهای تاتو ابرو، کسب کنید.

رنگ های میکروبلیدینگ ابرو

قبل از انتخاب رنگ مناسب برای تاتو ابرو، باید فرم صورت و رنگ پوست افراد بررسی شود و در نهایت متناسب با آن رنگ میکروبلیدینگ ابرو انتخاب شود. مبحث رنگ شناسی فیبروز ابرو بسیار پیچیده است و تنها افراد متخصصی که در این زمینه آموزش های لازم را کسب کرده اند، قادر به درک آن ها است. برای اطمینان از رنگ تاتو ابروی انتخابی خود بهتر است به کلینیک های زیبایی معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

رنگ های میکروبلیدینگ ابرو

یکی از بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ اصفهان که در زمینه اجرای انواع تکنیک های اصلاح و ترمیم ابرو فعالیت دارد، مجموعه بهناز معمار است. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم بسیار حرفه ای و با تجربه خود قادر است با به کارگیری انواع لوازم و تجهیزات بسیار پیشرفته، ابروهای شما را اصلاح کند. کادر مجموعه بهناز معمار برای افزایش رضایت مشتریان عزیز خود انواع ترکیب های رنگ میکروبلیدینگ ابرو را در اختیار مشتریان خود قرار داده و بسته به سلیقه و متناسب با فرم صورت آن ها، بهترین رنگ تاتو را انتخاب می کنند. در صورتی که قصد دارید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید، می توانید با کارشناسان مجموعه بهناز معمار در تماس باشید.

ترکیب رنگ میکروبلیدینگ

افرادی که در زمینه اجرای میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو فعالیت می کنند، باید درباره کلیه ی رنگ های دائم و موقت تاتو ابرو اطلاع داشته باشند. با انتخاب بهترین ترکیب رنگ تاتو برای ابرو، می توان میزان قرمزی ابرو را در پایان کار تا مقدار قابل توجهی کاهش داد. برای اجرای رنگ بر روی پوست افراد، حلال های مناسب به پایه ی رنگ تاتو اضافه می شود و در نهایت توسط سوزن های مخصوص بر روی پوست صورت اجرا می شود. با اضافه کردن حلال های مناسب به رنگ های تاتو می توان قدرت جذب آن ها را به لایه ها چربی پوست صورت افزایش داد.

اجرای رنگ میکروبلیدینگ

در صورتی که فرد تاتو کار مهارت کافی برای اجرای رنگ های تاتو بر روی صورت را نداشته باشد، ممکن است باعث ایجاد قرمزی و التهاب در صورت افراد شود. در صورت استفاده از رنگ های بی کیفیت نیز میزان دوام و ماندگاری آن ها به شدت کاهش می یابد. از این جهت در صورتی که قصد دارید در این حرفه فعالیت داشته باشید، برای افزایش میزان جذب مشتریان خود باید مهارت خود را افزایش دهید. امروزه آموزشگاه های مختلفی در سطح شهر وجود دارند که در زمینه آموزش ترکیب رنگ میکروبلیدینگ و روش اجرای آن ها فعالیت می کنند. مراکز میکروبلیدینگ اصفهان دوره های آموزشی خود را با سرفصل های متنوعی در اختیار هنرجوهای خود قرار می دهند، شما عزیزان می  توانید بسته به نیاز خود سرفصل آموزشی خود را انتخاب کنید.

بهترین برند رنگ میکروبلیدینگ

به طور کلی رنگ های تاتو ابرو را می توان بر اساس نوع پایه ی آب، روغن و یا پلیمری که دارند به سه دسته کلی تقسیم بندی کرد. نوع پایه رنگ بر اساس متریالی که ترکیبات رنگ های تاتو وجود دارد، مشخص می شود. هر کدام از این نوع رنگ ها بر اساس مشخصات فنی که دارند برای اجرای تاتو در قسمت های خاصی از بدن، مناسب هستند. برای مثال از رنگ های تاتو بر پایه روغن بیشتر برای اصلاح ابروها استفاده می شود. در ادامه به معرفی بهترین برندهای رنگ میکروبلیدینگ ابرو اشاره می کنیم.

۱-رنگ تاتو بایوتاچ: این نوع برند رنگ تاتو ابرو دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. از رنگ های تاتو بایوتاچ برای تثبیت کردن رنگ های ابرو استفاده می شود. در زمان اجرای میکروبلیدینگ ابرو برای این که میزان ریزش ابرو را در پایان کار کاهش داد، از این محصول استفاده می شود. هنگام خریداری رنگ های تاتو بایوتاچ حتما به تاریخ مصرف آن دقت کنید.

رنگ تاتو بایوتاچ

۲-رنگ تاتو جامد چیک: یکی از پراستفاده ترین رنگ ها برای انجام میکروبلیدینگ ابرو، رنگ جامد چیک می باشد. از این محصول می توان برای تاتو بدن و هم برای تاتو صورت استفاده کرد. رنگ های چیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هیچ گونه آلرژی برای پوست افراد ایجاد نمی کنند.

۳-رنگ تاتو پرمابلند: رنگ تاتو پرمابلند، یکی از بهترین رنگ های میکروبلیدینگ ابرو است که تاییدیه سلامت سازمان بهداشت را نیز دارد. به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصول، در صورت استفاده از آن ها تناژ رنگ ابرو در گذر زمان تغییر چندانی نمی کند. رنگدانه های این محصول می تواند به خوبی در عمق پوست صورت نفوذ کند.

۴-رنگ تاتو پورپیگمنت: این محصول ساخت کشور آلمان می باشد. رنگ های تاتو پورپیگمنت کلیه ی استاندارهای لازم را دارد و از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

رنگ تاتو پورپیگمنت

۵-رنگ تاتو سوپر فیبروز: این محصول هیچ گونه ریزش و قرمزی در ابروی افراد ایجاد نمی کند. ترکیبات به کار رفته در تولید این محصول کاملا گیاهی می باشد. امروزه در بسیاری از مراکز میکروبلیدنگ و فیبروز از این نوع برند رنگ تاتو ابرو استفاده می شود. این محصول قابل استفاده بر روی انواع پوست های چرب و خشک است.

سخن پایانی

رنگ های تاتو ابرو بر اساس میزان کیفیتی که دارند، میزان دوام و ماندگاری آن ها بر روی پوست صورت متفاوت است. شما می توانید بر اساس جنس و رنگ پوست خود، بهترین برند را برای تاتو ابروی خود انتخاب کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کاملی درباره انواع ترکیب رنگ میکروبلیدینگ و راه حل هایی برای انتخاب بهترین آن ها کسب کرده باشید.

در اینستاگرام

پیج ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محتوای جدول