کامل ترین روش کاشت ناخن

کامل ترین روش کاشت ناخن
کامل ترین روش کاشت ناخن

در این مقاله می خواهیم کامل ترین روش کاشت ناخن را به شما بگوییم .

کامل ترین روش کاشت ناخن

برخی از بانوان به خاطر زیبایی هر چه بیشتر انگشتان خود و برخی دیگر به خاطرپوشاندن ناخن های خود که از آنها راضی نیستند کاشت ناخن انجام می دهند. در ادامه انواع کاشت ناخن را به شما معرفی می کنیم.

کامل ترین روش کاشت ناخن
کامل ترین روش کاشت ناخن

کاشت قالب

در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند.

ویژگی های کاشت قالب

  • در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود.
  • از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود.
  • این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت می باشد.
  • در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدتی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد از کیفیت پایین برخوردار است.

نکته : جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است.

کامل ترین روش کاشت ناخن
کامل ترین روش کاشت ناخن

کاشت قالب برای چه افرادی مناسب است ؟

معمولا کاشت قالب برای افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند مناسب است. ازآنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دار‌ها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت انگشتان ایجاد می‌کند.

کاشت پودری

  • در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود.
  • در این روش ابتدا روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند.
  • بعد پودر کاشت (مواد دندانپزشکی) روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند.
  • سپس با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند.
  • کامل ترین نوع کاشت همین نوع پودری است. برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن انگشتان نیاز است.

کاشت ژل

در این نوع کاشت ژل را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند. به‌طور کلی بهترین شیوه کاشت پودر با قلم است، زیرا شما می‌توانید انواع ناخن‌ها را به‌راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف کنید. همچنین محکم‌تر و مقاوم‌تر از کاشت قالب است و کمتر هوا می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید فرم مورد نظر خود را به آن بدهید.

کامل ترین روش کاشت ناخن
کامل ترین روش کاشت ناخن

مقایسه انواع کاشت‌ها با هم

کاشت پودری بیشترین نوع کاشت است که در ایران انجام می شود. بعدکاشت‌های ژله‌ای و کاشت‌های دیگر تنها نیز درصد کمی مخاطب دارند. کاشت پودری کاشت اصلی است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. کاشت ژله‌ای ناخن کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد، اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت‌های دیگر هم ترکیبی است یا با مواد مختلف و شیوه‌های متفاوت مثل کاشت دیپینگ، کاشت سیلک یا کاشت فیبری انجام می‌شود.

منبع : www.bartarinha.ir

در اینستاگرام

پیج ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محتوای جدول