آموزشگاه میکروبلیدینگ اصفهان

هزینه کلاس سه تا پنج نفره ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

سالن زیبایی بهناز معمار بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ اصفهان کلیه خدمات مربوط به میکروبلیدینگ از جمله آموزش آن را توسط متخصص این کار به علاقه مندان ارائه می دهد که می توانید صفر تا صد میکروبلیدینگ را آموزش ببینید.  این روش از روش‌های آرایش نیمه دائم ابروها است. ما با این روش نسبت به فرم صورت شما، حالت ابروهای شما را طراحی کرده و ابرو هایتان را پرتر جلوه می دهیم. میکرو یکی از روش‌های آرایش نیمه دائمی ابرو است. در واقع با کمک میکرو می‌توانید فرم دلخواهی برای ابروهای خود ایجاد کنید. فرایند میکروبلیدینگ ابرو یک فرایند دقیق است و با ابزار خاصی انجام می‌شود. به همین دلیل برای اجرای آن باید ابرو های خود را به متخصص این کار بسپارید.

میکروبلیدینگ با قلمی مخصوص همراه با یک سری شیب‌دار انجام می‌شود که حدود ۱۰ تا ۱۲ سوزن ریز در انتهای آن وجود دارد. این سوزن‌ها با سطح پوست تماس پیدا می کنند و به شکل کاملا سطحی ، سطح ابروی شما برش می‌دهند. این سوزن ها هرگز داخل پوست شما نمی روند.
سوزن‌ها خطوطی ریزی در جهت ابروها ایجاد می‌کنند و رنگ مخصوص از طریق آنها وارد لایه زیرین پوست می‌شود. این پروسه باعث ایجاد خط‌های باریک و در جهت رویش ابروها درست شبیه به تارهای ابرو می‌شود.  اگر شما هم به هر دلیلی از حالت ابروهای خود راضی نیستید و به دنبال راهی برای بهتر شدن ابرو و چهره خود هستید و می خواهید به ابروهای کم‌ پشت و نازک خود فرم طبیعی و زیبایی بدهید پیشنهاد ما انجام میکروبلیدینگ ابرو در سالن زیبایی بهناز معمار را به شما پیشنهاد می دهیم.
برخورداری از ابرویی زیبا و هماهنگ با فرم صورت در حالت چهره و زیبایی آن موثر است. که این عامل علاوه بر زیبایی شما ، اعتماد به نفس شما را چندین برابر خواهد کرد.

بهترین مرکز میکروبلیدینگ و فیبروز در اصفهان
بهناز معمار

بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ اصفهان

آکادمی بهناز معمار زیر نظر مربی مجرب خدمات میکروبلیدینگ ابرو ارائه می دهد. روش های قدیمی ترمیم ابرو مانند تتو به دلیل عمیق بودن ترمیم بعد از کار روی ابرو به سختی قابل پاک کردن بود و امکان تغییر آن وجود نداشت ولی فیبروز ابرو به دلیل عمق کم جوهری که در سطح پوست تزریق می شود در لایه های زیرین ابرو نفوذ نمی کند. همین باعث پاک کردن آن با روش های ساده تر می شود و بعد از پاک کردن نیز اثری از آن به جا نمی ماند. این روش مزیت هایی مانند تغییر مدل ابرو را دارد و می توان آن را به شکل دلخواه درست کرد. به دلیل باریک بودن قلم فیبروز و ظرافت کار با آن ابرو بعد از اتمام کار به شکلی طبیعی نشان داده می شود

آموزش میکروبلیدینگ اصفهان

آکادمی بهناز معمار خدمات تخصصی با بهترین قیمت و مواد در زمینه ی میکروبیلدینگ ابرو ارائه می دهد. این آکادمی با تجربه و مهارت لازم به زیباتر شدن ابرو و تجربه ی حس زیبایی کمک شایانی خواهد کرد. در صورتی که میکروبیلدینگ زیر نظر فرد متخصص انجام نشود ممکن است مشکلاتی ایجاد کند از قبیل، آسیب به پوست صورت به دلیل استفاده از سوزن برای هاشور ابرو، استفاده از رنگدانه های نامناسب در خطوط ایجاد شده روی ابرو، ترمیم نشدن پوست بعد از آسیب، برش های ناهماهنگ و تا به تا شدن ابرو، ایجاد جای زخم و خطوط خارج از محدود ی ابرو. این عوارض با رعایت بعضی از موارد قابل پیشگیری است. تعدادی از این عوامل پیشگیرانه شامل، مراجعه به آرایشگر متخصص، دور نگه داشتن ناحیه ی ترمیمی از رطوبت، دوش نگرفتن با آب داغ، خشک بودن ابرو برای جذب شدن رنگدانه ها، خیس نکردن صورت، استفاده از ابزار استریل شده، استفاده از روغن نارگیل بعد از روز دهم و عدم استفاده از مواد آرایشی، می شود.

آموزش میکروبلیدینگ اصفهان صفر تا صد

آکادمی بهناز معمار خدمات تخصصی در زمینه ی میکروبیلدینگ ابرو ارائه می دهد. این آکادمی با تجربه و مهارت لازم به زیباتر شدن ابرو و تجربه ی حس زیبایی کمک شایانی خواهد کرد. آموزش انجام فیبروز در آکادمی ما با جدیدترین متد روز ارائه می شود. بعضی از اقداماتی که لازم است پیش از میکروبیلدینگ انجام شود شامل این موارد می شود. پرهیز از نوشیدنی های کافئین دار، نکشیدن مداد و سایه در ابروها، پرهیز از برنزه کردن سه روز قبل از ترمیم، پرهیز از وکس کردن و برداشتن ابرو تا دو روز قبل از ترمیم، انجام ندادن پیلینگ شیمیایی پوست و دیگر درمان های قوی پوستی تا دو روز قبل از انجام میکروبیلدینگ، همچنین لازم است بدانید شستشوی موها قبل از ترمیم ضروری است زیرا تا هفت روز نباید آب به ابروها برسد.

دوره آموزش میکروبلیدینگ حرفه ای

آکادمی بهناز معمار زیر نظر مربی متخصص خدماتی مانند میکروبیلدینگ به خانم های ارائه می دهد. این روش با ایجاد خطوط ظریف زیر ابرو ایجاد می شود. میکروبیلدینگ بدون درد نیست ولی درد غیر قابل تحملی هم ندارد. به دلیل ایجاد برش های ظریف با استفاده از تیغ نیاز به همکاری فرد با متخصص ابرو است و در صورتی که آستانه ی تحمل درد پایین باشد از بی حسی استفاده می شود. تتوی نیمه موقت ابرو باعث ایجاد خطوط هاشور مانند در بین ابرو می شود و قسمت های خالی را پر می کند. تغییر فرم ابرو از باریک به پهن و یا حتی تغییر رنگ ابروها با این روش امکان پذیر است. برای کسانی که به دلیل بیماری ابروی خود را از دست می دهند این روش جایگزین مناسبی برای ابرو خواهد بود. بهتر است قبل از اقدام به ترمیم درباره ی فرم ابروی خود فکر کرده باشید و حتما از نظر فرد متخصص نیز آگاه شوید زیرا تجربه آرایشگر و آموزش هایی که در زمینه ی فرم صورت دیده است به داشتن ابرویی که با صورت شما هماهنگ باشد کمک زیادی می کند.

دوره پیشرفته میکروبلیدینگ اصفهان

آکادمی بهناز معمار خدمات تخصصی در زمینه ی فیبروز ابرو ارئه می دهد. این آکادمی با تجربه و مهارت لازم به زیباتر شدن ابرو و تجربه ی حس زیبایی کمک شایانی خواهد کرد. در روش میلکروبیلدینگ ابرو به شکل هاشور با استفاده از تیغ هایی با نام بلید ترمیم می شود و خطهای ظریف و طبیعی روی ابرو ایجاد می شود. این روش بدون درد است و با استفاده از رنگ هایی که توسط آرایشگر آماده می شود ابرویی طبیعی و به شکل دلخواه به شکل هاشور روی صورت فرم دهی می شود. از دیگر رنگ های مورد استفاده در این روش رنگ های ژله ای، خمیری و جامد است. رنگ ها باید حتما روغنی باشند و در صورتی که رنگ دلخواه وجود نداشته باشد رنگ ها باید به شکل دستی تهیه می شود. رنگ های میکروبیلدینگ باید در یخچال نگهداری شوند و برای تهیه ی آن ها باید از روغن جوانه ی گندم استفاده کرد. می توان برای صرفه جویی در وقت رنگ ها را با حجم زیاد پخت و استفاده کرد حتی رنگ های غیر قابل استفاده را نیز می توان دوباره بعد از پخت برای ترمیم مورد استفاده قرار داد. این روش ترمیمی به شکل سطحی استفاده می شود و در صورت نیاز به تغییر مدل ابرو و ایجاد تنوع، انتخاب این روش مناسب تر از شیوه های دیگر فرم دهی ابرو است.

نمونه کارهای میکروبلیدینگ ابرو

در پی افزایش استقبال خانم های اصفهانی از انجام میکروبلیدینگ ابرو؛ آرایشگاه های زنانه و آموزشگاه های زیبایی به آموزش افراد متخصص جهت انجام میکروبلیدینگ حرفه ای با استفاده از ابزار مدرن و استاندارد پرداخته اند.

علاقه مندان به یادگیری مهارت میکروبلیدینگ می توانند جهت آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان به مراکز سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنند. سالن زیبایی بهناز معمار با برخورداری از دانش و تجربه کافی یکی از معتبرترین مکان های آموزش میکروبلیدینگ اصفهان است.

ابزار مورد نیاز آموزش میکروبلیدینگ

هر کارآموز برای انجام عمل میکروبلیدینگ لازم است وسایلی اعم از؛ تیغه های بلید (سوزن سرکج)، قلم دستی نقره ای سنگین، قلم میکرو با تیغه جانبی، قلم خارج از مرکز، پماد بی حسی و رنگ مخصوص میکروبلیدینگ را در اختیار داشته باشد.

تهیه ابزار و وسایل آموزشی جهت آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان و به صورت حضوری و عملی بر عهده کارآموز است. کارآموز می تواند کلیه این وسایل را به صورت یک پک آموزشی از مراکز فروش مختلفی خریداری کند.

در آموزش میکروبلیدینگ چه نکاتی آموزش داده می شود؟

برای انجام یک عمل میکروبلیدینگ حرفه ای لازم است شما با نکات مختلفی آشنا شوید. پس از اتمام دوره آموزشی میکروبلیدینگ شما قادر خواهید بود که یک عمل میکروبلیدینگ را به صورت حرفه ای و به تنهایی و بدون نیاز به کمک مربی انجام دهید. مهم ترین سرفصل های این دوره :

  • نحوه استفاده از قلم میکروبلیدینگ
  • حرکات مناسب دست و میزان فشار دست مناسب
  • ترسیم اولیه ابرو بر روی صورت
  • آشنایی با برندهای رنگ میکروبلیدینگ
  • انتخاب بهترین رنگدانه متناسب با پوست هر فرد
  • طراحی ابرو متناسب با فرم صورت هر شخص
  • متقارن سازی ابروها
  • مراحل آماده سازی قبل از میکروبلیدینگ
  • آموزش طراحی با میکروبلیدینگ
  • معرفی تجهیزات در میکروبلیدینگ
  • آموزش انواع تکنیک های کرکی و مویی در هاشور ابرو
  • انجام میکروبلیدینگ بدون درد و خونریزی
  • آموزش ترمیم میکروبلیدینگ

درآمد میکروبلیدینگ برای فرد متخصص

فردی که بتواند یک میکروبلیدینگ بی عیب و نقص را به بهترین روش و پس از انتخاب طرح ابرو و رنگ متناسب با پوست فرد انجام دهد؛ در مدت کوتاهی به درآمد های بالایی در بازار دست پیدا کرده و خود به استخدام کارآموز نیازمند می شود.

باتوجه به مشکلات روز افزون زندگی مدرن و ریزش و دفرمه شدن ابروها پس از افزایش سن، پشت سر گذاشتن دوران بارداری و زایمان و همچنین بروز بیماری های مختلف؛ روش های مدرن و بدون درد و خونریزی پر کردن ابرو نیز با استقبال خوبی مواجه می شوند.

به همین دلیل وجود فردی که بتواند ابروهایی پر، قرینه و متناسب با فرم صورت را به صورت طبیعی و با بهره گیری از رنگ هایی نزدیک به رنگ طبیعی موهای ابرو و پوست را انجام دهد؛ برای بسیاری از خانم ها به معجزه شبیه بوده و برای انجام کار نزد این فرد حاضر به پرداخت هزینه های بالاتری نیز هستند.

ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

میزان دوام و ماندگاری عمل میکروبلیدینگ در هر فرد براساس جنس پوست و شرایط بدنی متفاوت است. اما در حالت معمولی عمر مفید میکروبلیدینگ در صورتی که به درستی انجام شده باشد؛ یک سال است. بطور کلی رنگ های تیره تر دارای ماندگاری بالاتری هستند.

از عوامل مهم در ماندگاری میکروبلیدینگ می توان به؛ عمق کاشت رنگ، میزان قرارگیری در مقابل نور آفتاب، شرایط فیزیکی بدن، مراقبت های قبل و بعد از انجام میکروبلیدینگ و همچنین مهارت متخصص اشاره داشت.

نکات مهم در انجام میکروبلیدینگ

در انجام میکروبلیدینگ علاوه بر توجه به مسائل بیان شده به صورت تئوری مانند هماهنگی رنگ میکروبلیدینگ با رنگ طبیعی پوست و بهترین برند های رنگ میکروبلیدینگ، لازم است یکسری فوت و فن های این خدمت زیبایی را نیز به صورت عملی یاد بگیرید‌. از جمله‌ :

 فشار دست

در حین تمرین در کنار مربی شما یاد می گیرد که میزان مناسب فشار دست برای انجام میکروبلیدینگ حرفه ای چقدر است. فشار دست بیش از حد باعث پخش شدن رنگ و فشار دست کم باعث کمرنگ یا بی رنگ شدن بخش هایی از ابرو می شود.

– استفاده از پماد بی حسی

شما با تمرین و تجربه میزان استفاده از پماد بی حسی برای بی حس شدن موضعی ابرو های مشتری را یاد می گیرید. همچنان لازم است در صورتی که احساس کردید مشتری درد می کشد، از پماد بی حسی استفاده کنید.

– استفاده از رنگ میکروبلیدینگ

ایجاد خراش و رنگ کردن ابروها بایستی به تدریج انجام شود. لازم است اول یک ابرو رنگ شده و سپس به سراغ ابروی دیگر بروید. و بعد از گذشت زمان کمی مجدد به سراغ ابروی اول بروید.

– ایجاد خراش های منظم

خراش های ایجاد شده بایستی منظم و مرتب باشند. هرچه در ایجاد خراش ها دقت و تمرین بیشتری داشته باشید، نتیجه کار طبیعی تر و زیباتر خواهد بود.