آموزش کاشت و طراحی ناخن

آموزش کاشت و طراحی ناخن
آموزش کاشت و طراحی ناخن

آموزش کاشت ناخن اصفهان

به آکادمی بهناز معمار ، یکی از بهترین آموزشگاه‌های میکروبلیدینگ و آموزش کاشت ناخن در اصفهان خوش آمدید.

هنر کاشت و طراحی ناخن در ایران بسیار محبوب شده است که فرصت بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال دستیابی به مهارت هایی هستند و می خواهند در صنعت زیبایی کار کنند.

ما هم دوره های مقدماتی و هم دوره های حرفه ای برای کاشت و طراحی ناخن ارائه می دهیم.در آموزشگاه ما به همه دانش‌آموزان اطلاعات عمیقی در مورد ابزارها و آخرین تکنیک‌های مورد نیاز برای کاشت ناخن داده می‌شود.یادگیری هنر ناخن برای تبدیل شدن به یک تکنسین خوب و حرفه ای نیاز به فداکاری و تلاش سخت دارد.

قبل از شرکت در کلاس ها و ثبت نام ، دانستن همه چیز در مورد دوره های آموزشی مانند زمان بندی کلاس، مدت دوره و هزینه بسیار مهم است.لطفاً با ما تماس بگیرید تا از تمام جزئیات و تمام سؤال های مربوط به دوره ها/کلاس های کاشت ناخن مطلع شوید.

طرح توری ناخن

در سالن زیبایی بهناز معمار آموزش کاشت و طراحی ناخن زیر نظر مربی مجرب ارائه می شود.

ما فرآیند کاشت ناخن را به شما آموزش می دهیم تا شروع به ارائه این خدمات به مشتریان خود کنید.

دوره آموزشی کاشت ناخن ما همه نکاتی را که نیاز دارید (چه به معنای واقعی و چه آکادمیک!) در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در تسلط ایمن و موثر در این صنعت کمک کند.

تنها هدف ما پیشرفت حرفه ای مستمر شماست.

به همین دلیل، ما تمام نکات، ترفندها و ابزارهایی را که برای تبدیل شدن به بهترین تکنسین ناخن به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهیم.دوره های آموزشی ناخن ما برای آرامش اعصاب شما، ایجاد اعتماد به نفس و هدایت شما در مسیر موفقیت طراحی شده است.

دوره پیشرفته کاشت ناخن

صنعت زیبایی در هر نقطه از جهان همیشه در حال رشد است.همه می خواهند ظاهری جذاب داشته باشند و به روز بمانند چه لباس، چه کفش و چه ناخن.

بنابراین فرصت ها در این صنعت هرگز پایانی ندارند.صنعت ناخن و طراحی و کاشت ناخن تفاوتی با سناریوی فوق ندارد.

اگر به اندازه کافی متعهد هستید و آماده هستید که هنر کاشت ناخن را به عنوان یک حرفه تمام وقت انتخاب کنید، تصمیم شما درست است.شما به راحتی می توانید با یک سالن ناخن خوب شروع به کار کنید ، زیرا همیشه تقاضای بسیار زیادی برای کاشت ناخن وجود دارد.

اگر قبلاً صاحب یک سالن زیبایی هستید، این یک افزونه عالی برای کسب و کار شما خواهد بود، زیرا از قبل یک راه اندازی پایه و لیست مشتریان دارید.

در آموزشگاه فنی حرفه ای کاشت ناخن در اصفهان ، ما مطمئن می شویم که هنر کاشت ناخن را به خوبی یاد می گیرید، تمام شک های خود را برطرف می کنید و تمام تکنیک های مربوطه را می دانید.

ابزارها بخش بسیار مهمی هستند و اولین درس ما ، آشنایی با آخرین ابزار و ماشین آلات مورد استفاده است.

دانستن ابزار خود و عادت کردن به آنها بسیار مهم است، زیرا بدون ابزار نمی توانید ناخن کاری کنید.

دوره پیشرفته، بهترین دوره برای کسانی است که به دنبال آموزش حرفه ای و کامل کاشت و طراحی ناخن هستند.

در این دوره به دانش آموزان ، اشکال اولیه ناخن، بهداشت ناخن و ابزارها و روش حرفه ای کاشت ناخن آموزش داده می شود.

 

یک ناخن کار به چه وسایلی نیاز دارد؟

  • چسب ناخن
  • لنز ناخن
  • لاک مخصوص فرنچ
  • انواع لاک طراحی
  • محلول ضدعفونی
  • پنبه
  • میز مخصوص ناخن
  • انواع لاک رنگی
  • شابلون
  • صندلی مخصوص پدیکور
  • نیپر
  • سوهان ناخن
  • دستگاه سوهان برقی
  • ناخن گیر
  • سوهان دستی
  • پرابمر
  • بافر (نرم و زبر)
  • ضد قارچ
  • پودر کاشت
  • لیکویید کاشت
  • سوهان چوبی
  • تیپ پایه بلند و پایه کوتاه
  • ژل مخصوص مانیکور
  • کاتر جهت کوتاه کردن تیپ
  • کرم مخصوص مانیکور

پس از آموزش مقدماتی و پیشرفته چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از گذراندن دوره های آموزش مقدماتی و پیشرفته کاشت ناخن و انجام به موقع و کامل تمریناتی که توسط مربی به شما داده می شود شما به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل می شوید که می تواند کاشت ناخن را به بهترین شکل ممکن انجام داده و درآمد فوق العاده‌ای دارد.

پس از پایان آموزش ها شما می توانید با تسلط کامل انواع روش های کاشت ناخن مانند : کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر، کاشت با تیپ و … را برای مشتری و بدون کمک مربی انجام دهید.

کاشت ناخن اصفهان

بازار کار کاشت ناخن چگونه است؟

در بین انواع خدمات زیبایی و مشاغل آرایشگری؛ کاشت ناخن یکی از پردرآمد ترین هاست. ضمن اینکه در بازار کار کاشت ناخن شما می توانید یک درآمد ثابت و ماهانه با رقم بالا داشته باشید. چرا که مشتریان پس از گذشت چند هفته و نهایتا یک ماه نیاز به ترمیم مجدد ناخن های خود خواهند داشت.

از آنجایی که عده زیادی از افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند؛ فاقد مهارت و دانش کافی بوده و موجب نارضایتی مشتریان می شوند. شما با انجام حرفه ای کاشت ناخن در مدت کوتاهی خواهید توانست به درآمد بالا و محبوبیت زیادی دست پیدا کنید.

العاده‌ای دارد.

پس از پایان آموزش ها شما می توانید با تسلط کامل انواع روش های کاشت ناخن مانند : کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر، کاشت با تیپ و … را برای مشتری و بدون کمک مربی انجام دهید.

دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن

اگر شما در زمینه کاشت ناخن هیچگونه سابقه و مهارتی ندارید؛ لازم است در دوره مبتدی یا مقدماتی کاشت ناخن ثبت نام کنید. شما در این دوره ابتدا آموزش های لازم جهت حفظ سلامت و بهداشت ناخن جهت جلوگیری از بروز بیماری های قارچی را یاد می گیرید.

سپس می توانید به صورت تخصصی تر درمورد کاشت پایه، کاشت هلویی، مرمریت، گل خشک سیلک، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزئینی، کاشت میکس، مانیکور خشک و تر، پدیکور طلاکوب و ماربل که هریک با ابزار مختلفی انجام می شود؛ یاد بگیرید.

نحوه سوهان کشی برای از بین بردن مواد اضافی و قوس دادن و یکدست کردن سطح ناخن، انتخاب بهترین سر سوهان جهت پیشگیری از آسیب دیدن ناخن مشتری، شیوه درست در دست گرفتن سوهان نیز از جمله موارد مهمی است که در دوره مقدماتی آموزش کاشت ناخن با آن ها آشنا می شوید.

آموزش کاشت ناخن اصفهان

آموزش کاشت ناخن در اصفهان به صورت مبتدی و پیشرفته انجام می شود. کاشت ناخن یکی از خدمات زیبایی محبوب و پرطرفدار است.

کمتر خانم خوش پوش و خوش استایلی را می توان یافت که از این خدمت زیبایی استفاده نکرده باشد.

کاشت ناخن یک خدمت تکرارشونده است. چراکه ناخن هر فرد پس از گذشت ۱۸ الی ۳۰ روز پس از انجام کاشت ناخن (باتوجه به سرعت رشد ناخن در هر فرد) نیاز به ترمیم و طراحی مجدد دارد. به همین دلیل بازار کاشت ناخن همواره آماده پذیرش ناخن کار حرفه ای جدید است.

شما می توانید با یادگیری اصولی و عملی صفر تا صد کاشت ناخن درآمد خود را چندین برابر کنید.

این روزها ناخن کار های موفق به علت زیاد بودن مشتریان کاشت ناخن خود به جذب و آموزش کارآموز کاشت ناخن می پردازند.

دوره پیشرفته کاشت ناخن

در این دوره که پس از دوره مقدماتی برگزار می شود و پیش نیاز آن دوره مقدماتی کاشت ناخن است؛ شما به صورت تخصصی تر با کاشت ناخن به صورت عملی آشنا می شوید. در این دوره می توانید کلیه مواردی که به کاشت انواع ناخن مربوط است را یاد بگیرید.

کاشت پودر کریستالی، کاشت شاین، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، نحوه چسباندن فرمر، کاشت با فرمر، ژلیش کردن ناخن و مدل های مختلف طراحی از جمله مواردی است که در این دوره به طور کامل آموزش می بینید.

این دوره برای حرفه ای شدن شما جهت کاشت ناخن برگزار می شود و هرآنچه یک متخصص کاشت ناخن دارای مهارت و دانش بالا می داند را شما نیز در این دوره به صورت عملی و تحت نظارت مربی متخصص انجام خواهید داد.

در اینستاگرام

پیج ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محتوای جدول