قرینه سازی ابرو به روش شابلون

قرینه سازی ابرو در سالن زیبایی بهناز معمار اصفهان با استفاده از شابلون در ابتدا خط وسط تیغه بینی را می کشیم و بعد از آن یک ابرو را با سلیقه مشتری با مداد ابرو طراحی می کنیم و کادر ابرو را پررنگ می کشیم و بعد از اینکه مشتری آن را تایید کرد، یک ورق کاغذ سفید ۵ سانت در ۱۰ سانت را که از قبل آماده کرده ایم را از طرف عرض کاغذ به صورتی روی ابرو قرار می دهیم که لبه کاغذ به طور دقیق، مماس با خط روی تیغه بینی باشد بدون اینکه کاغذ جابه جا شود، با انگشت روی کاغذ می کشیم و طرح ابرو را روی کاغذ منتقل میکنیم.

قرینه سازی ابرو
قرینه سازی ابرو

بعد از اینکه طرح ابرو را روی کاغذ منتقل کردیم خط دور ابرو را روی کاغذ با خودکار می کشیم که خطوط مرتب و تمیز مشخص شود، سپس با پنبه و الکل ابروهای مشتری را تمیز می کنیم و بی حسی میزنیم و کاور می کنیم. در این زمان که تایم مکث برای بی حسی ما هست ، شابلون را آماده می کنیم. بعد از آن طلقی که از قبل در ابعاد ۵ در ۲۰ آماده کرده ایم را از وسط تا میزنیم به طوری که دقیقا دو طرف طلق روی هم قرار گیرد.

قرینه سازی توسط کولیس
قرینه سازی توسط کولیس

کار با شابلون

پس از آن کاغذی که طرح ابرو را روی آن چاپ کردیم ، دقیقا وسط طلق قرار می دهیمکه از قسمت تاخوردگی طلق به وسط بچسبد و با ماژیک طرح ابرو را روی طلق می کشیمکاغذ را برداشته و با قیچی طرح ابرو را تقریبا نیم میلی متر بالا تر از خط در می آوریم.زمانی که تایم بی حسی تمام شد ، محل بی حسی را تمیز می کنیم و شابلون را روی صورت مشتری قرار می دهیم، به طوری که خط تای وسط شابلون دقیقا روی خط وسط دو تاج ابرو و تیغه بینی قرار گیرد.

ماژیک جراحی ابرو

برای کار با ماژیک جراحی ابرو در سالن زیبایی بهناز معمار، یک طرف طلق را نگه میداریم و با ماژیک نقاط ریز دور تا دور ابرو می گذاریم و به همین ترتیب ابروی دیگر را علامت می زنیم. نکته قابل توجهی که وجود دارد این هست که، باید دقت کنیم که فاصله دم ابروها تا گوشه خارجی چشم دقیقا برابر باشد و بعد از خشک شدن ماژیک شروع به کار می کنیم.

ماژیک جراحی ابرو
ماژیک جراحی ابرو