آموزش‌های بهناز معمار

آموزش‌های حرفه ای حوزه ی زیبایی با جدیدترین متدها

آموزش های سالن زیبایی بهناز معمار

آرایشگری زنانه یک شغل پر درآمد و متناسب با روحیات زیبایی پسند بانوان است. خانم ها استعداد ذاتی و خدادادی برای درک بهتر زیبایی ها، رنگ ها، حالات چهره و هماهنگی اجزا و رنگ ها دارند. به همین علت در صورت ورود به دنیای آرایشگری و کسب تجربه کافی بسیار موفق خواهند بود. آموزش آرایشگری زنانه در اصفهان علاوه بر آموزشگاه های مربوط به فنی و حرفه ای در سالن های زیبایی نیز انجام می شود. مهم ترین مبحث در زمینه یادگیری آرایشگری زنانه داشتن یک استاد متخصص و حرفه ای و استفاده از ابزار و وسایل مدرن و به روز است. در سالن زیبایی بهناز معمار، به عنوان آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای اصفهان شما می توانید تحت نظر مربیان خبره و باتجربه و با استفاده از امکانات و لوازم به روز آموزش ببینید. ضمن اینکه پس از پشت سر گذاشتن کلیه دوره های آموزشی و کسب نمره کافی می توانید مدرک معتبر آرایشگری جهت راه اندازی سالن آرایشی و زیبایی شخصی خود را دریافت کنید.

مهمترین آموزش های لازم در زمینه آرایشگری زنانه

آرایشگری زنانه یک علم وسیع و دارای زیر شاخه های فراوان است. کمتر کسی می تواند کلیه شاخه های این علم را به صورت عمقی و حرفه ای یاد بگیرد. به همین جهت هر فرد می تواند براساس استعداد و علاقه شخصی در یک یا چند زیر شاخه از این علم متخصص شود.

البته متخصص شدن در تمام این شاخه ها نیز دور از ذهن نیست. اما به گذشت زمان، کسب تجربه و صبر و حوصله بیشتری نیاز دارد. توصیه می شود ابتدا در یک یا چند زیر شاخه از این علم مهارت لازم را کسب کرده و سپس در کنار کسب درآمد از آن شاخه در دیگر شاخه ها نیز آموزش های لازم را دریافت کنید.

۱٫ آموزش خدمات پوست

۲٫ آموزش خدمات مو

۳٫ آموزش خدمات گریم و میکاپ

۴٫ آموزش خدمات اکستنشن

۵٫ آموزش خدمات کاشت و طراحی ناخن

یادگیری اکستنشن نیازمند آموزش حرفه ای، مرحله به مرحله و نظارت اساتید باتجربه است. انواع خدمات اکستنشن شامل؛ اکستنشن مو، اکشتنشن مژه، لیفت و لمینت مژه و لیفت و لیمنت ابرو در یک دوره آموزشی خدمات اکستنشن یاد داده خواهد شد.

آموزش خدمات اکستنشن

آموزش خدمات پوست

یکی از مهمترین و پرکاربردترین خدمات زیبایی؛ خدمات مربوط به پوست است. لیست برخی از مهمترین خدمات پوست که یک آرایشگر حرفه ای باید بداند :

  • تزریق ژل با هیالورون پن
  • تاتوی بدن
  • میکروبلیدینگ
  • میکروپیگمنتیشن
  • میکرونیدلینگ
  • طراحی با حنا
  • پاکسازی پوست صورت
  • اصلاح و ابرو
  • پلکسر (پلاسماجت)
  • لیزر موهای زائد
  • اپیلاسیون

مهمترین کار یک آرایشگر حرفه ای؛ گریم و میکاپ است. آموزش میکاپ به صورت مقدماتی برای افرادی که هیچ تجربه و دانشی در زمینه میکاپ ندارند و پیشرفته برگزار می شود. هنرجویان دوره آموزشی پیشرفته میکاپ بایستی از اصول اولیه و پایه میکاپ آگاه باشند.

از مهمترین آموزش های لازم جهت یادگیری گریم و میکاپ می توان به؛ آموزش گریم و میکاپ مقدماتی و پیشرفته، آموزش آرایش عروس، آموزش خود آرایی، آموزش آرایش و پیرایش و در نهایت آموزش گریم کودک اشاره داشت. سالن زیبایی بهناز معمار از مراکز آموزش میکاپ و گریم در اصفهان به صورت حرفه ای می باشد.

آموزش خدمات گریم و میکاپ

آموزش خدمات کاشت و طراحی ناخن

طراحی و کاشت ناخن نیز یکی از شاخه های پرطرفدار آرایشگری زنانه است. انجام دقیق و حرفه ای این خدمت نیازمند آموزش حرفه ای و تحت نظر اساتید مجرب و متخصص است. سالن زیبایی بهناز معمار، بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای کاشت ناخن اصفهان تمامی شرایط گفته شده را مانند یه قاعده برای خود قرار داده است. انواع روش های کاشت ناخن و پیاده سازی انواع مدل های طراحی روی ناخن مهارت های مهم برای یک ناخن کار حرفه ای است.

هر روزه مدل های کوتاهی، شینیون و رنگ مو براساس ترند های روز جهانی در حال تغییر و تحول هستند. داشتن اطلاعات بالا در مورد مدل های روز و توانایی انجام خدمات مو به صورت حرفه ای و با استفاده از امکانات جدید یکی از مهمترین مهارت های یک آرایشگر حرفه ای است.

برخی از مهمترین خدمات مو شامل؛ شینیون عروس، شینیون مو، رنگ مو، صافی و احیا مو، کوتاهی مو، کاتالوگ خوانی رنگ مو، بافت مو و کوتاهی مو کودک است. این موارد در سالن های زیبایی متنوعی در اصفهان با هزینه های مختلف انجام می شوند.

سالن زیبایی بهناز معمار دوره پیشرفته کوتاهی مو با مدرک فنی حرفه ای اصفهان برگزار می کند.

آموزش خدمات مو

سخن پایانی

برخلاف گذشته که هر فرد پس از گذراندن یک دوره آموزشی چندماهه به یک آرایشگر تبدیل می شد و میتوانست یک مرکز زیبایی را به تنها اداره کند؛ این روزها آرایشگری زنانه بسیار گسترده شده و نیازمند دانش و تجربه زیادی است.

آرایشگری به بخش های مختلفی تقسیم بندی شده است و یک فرد می تواند یک یا چند بخش از این علم را به صورت تخصصی و عمقی یاد گرفته و از آن کسب درآمد داشته باشد. مهمترین عامل در میزان درآمد از شاخه های مختلف آرایشگری زنانه، میزان تخصص و مهارت فردی است که با تجربه و تمرین و آموزش گام به گام به دست می آید.