دوره آموزش میکاپ عروس

بهترین دوره آموزش میکاپ عروس
بهترین دوره آموزش میکاپ عروس

میکاپ و گریم عروس که توسط میکاپ آرتیست انجام می شود در حقیقت همان استفاده از ابزار آرایش و تکنیک های سایه روشن برای ایجاد جلوه بیشتر صورت و پنهان کردن مشکلات پوستی است. میکاپ، سبک های متعددی مثل کلاسیک، مصری، لبنانی، خلیجی، هالیوودی و … دارد. و میکاپ آرتیست با توجه به تجربه ی قبلی و شناختن سلیقه ی مشتری یکی از آن ها را بر روی صورت مشتری اجرا می کند. یکی از مهم ترین لحظات زندگی همه ما، شب عروسی بوده و یکی از مهم ترین کارهایی که عروس قبل از مراسم باید انجام دهد، میکاپ کردن است. با توجه به اهمیت میکاپ عروس و زمان بر بودن آن، عروس ها فقط سالن های زیبایی ای را انتخاب می کنند که از کیفیت کار آن مطمئن باشند. از این رو، یاد گرفتن میکاپ و گریم عروس می تواند بازار کار گسترده ای را در مقابل هنرجو باز کرده و به افزایش درآمد هنرجو کمک نماید.
در میکاپ و گریم صورت، هنرجو با نحوه استفاده از تمام وسایل آرایشی همانند رژ لب، خط چشم، مداد ابرو و … و همچنین ترتیب صحیح استفاده از وسایل آرایشی آشنا شده و در قسمت عملی آموزش، انجام آن ها را تمرین می کند. با توجه به اینکه میکاپ و گریم عروس، تنها بر روی صورت انجام نشده و باید بر روی مو و ناخن عروس نیز کار شود، هنرجو طی این دوره، مهارت های دیگری را نیز یاد گرفته و نحوه ست کردن آرایش چهره با اجزا مختلف بدن را نیز یاد می گیرد.

دوره میکاپ و گریم عروس

در دوره ی آموزشی میکاپ و گریم عروس، هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بیند و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. این دوره به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. در دوره آموزشی میکاپ و گریم عروس، ابتدا فرم های مختلف صورت و انواع رنگ پوست توضیح داده می شود، سپس، نکات کلی برای میکاپ و گریم عروس با توجه به فرم صورت و رنگ پوست های مختلف آموزش داده می شود. این موارد شامل تمیز کردن صورت و پاک کردن چربی از روی پوست، استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست برای زیرسازی صورت، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به پوست و … می باشد.
با توجه به تغییر سریع مد روز و معرفی مواد آرایشی و مدل های مختلف آرایش، به روز بودن و مطلع بودن از مد روز، یکی از ویژگی های مهم هر میکاپ آرتیست بوده که برای این کار، هنرجو باید ژورنال های جدید و صفحات اینستاگرامی سلبریتی ها را دنبال کند.
در مرحله آخر آموزش، هنرجو نحوه ی صحیح انجام میکاپ و ترتیب انجام دادن میکاپ و گریم عروس را بصورت عملی تمرین می کند. برای یادگیری بهتر، هنرجو انواع میکاپ ها و گریم را بر روی پوست های مختلف انجام می دهد تا اثر و نتیجه ی کار را از نزدیک تجربه نماید. در میکاپ عروس، علاوه بر انجام میکاپ بر روی صورت، آرایش های دیگری نیز باید انجام بگیرد. برای مثال، موها باید بافته و یا شینیون شوند و همچنین باید برای سایر نقاط بدن از جمله ناخن ها، اقداماتی انجام شود. در دوره ی آموزشی میکاپ و گریم عروس، پس از آموزش امور مربوط به گریم و میکاپ چهره، نحوه ی ست کردن طراحی ناخن، آرایش بدن و میکاپ چهره و اصول مهمی که باید در این کار انجام داده شود، آموزش داده می شود.

در اینستاگرام

پیج ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محتوای جدول