دوره آموزش خودآرایی اصفهان

کامل ترین دوره آموزش خودآرایی
کامل ترین دوره آموزش خودآرایی

کامل ترین دوره آموزش خودآرایی در قسمت آموزش گریم و میکاپ سالن بهناز معمار آموزش داده می شود. برای همه ی خانم ها مهم است که همیشه آراسته و زیبا باشند.

این آراستگی نه تنها باعث جذابیت خانم ها می شود، بلکه اعتماد به نفس آن ها را نیز افزایش می دهد.اکثر خانم ها می خواهند، تا همواره چهره ی مطلوب خود را داشته باشند. به همین جهت، خودآرایی این روزها بر سر زبان ها افتاده است.

در این دوره، هنرجو نحوه انجام خودآرایی بر روی صورت خود را می آموزد، مدل های میکاپ مناسب با چهره خود، نحوه آرایش کردن چشم ها، گذاشتن مژه، کانتور کردن و … را می آموزد.

این دوره فنی آموزشی همیشه از جذاب ترین دوره های آموزشی سالن بهناز معمار بوده که زیر نظر بهترین مربیان تمام فنون و نکات خودآرایی آموزش داده می شود و پس از پایان دوره، هنرجو به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده تا پس از آزمون های مربوطه، مدرک معتبر خود را بگیرد.

دوره خودآرایی

در دوره ی آموزشی خودآرایی، هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بیند و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود.

این دوره به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. در دوره های خودآرایی، نحوه ی استفاده صحیح از تمام وسایل آرایش آموزش داده می شود.

علاوه بر آن، هنرجو پس از اتمام دوره می تواند رنگ ها را بهتر ست کرده و ترتیب صحیح انجام آرایش های مختلف را می آموزد.

از آن جایی که این دوره تاکید بر آرایش چهره خود هنرجو دارد بنابراین، آرایش های متفاوتی که برای صورت ایشان مناسب است، برطرف کردن ایرادات، حذف مشکلات پوستی از آرایش و … را شامل می شود.

همچنین نحوه گذاشتن مژه، کانتور کردن و دیگر موارد آرایشی با ارائه نکات ریز آرایشی به هنرجو آموزش داده می شود.

در اینستاگرام

پیج ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محتوای جدول