آموزشگاه فیبروز اصفهان

سالن زیبایی بهناز معمار از بهترین آموزشگاه فیبروز اصفهان و میکروبلیدینگ اصفهان می باشد که کلیه دوره های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته را برای علاقه مندان با مناسب ترین قیمت و به طور تخصصی برگزار می کند. امروزه واژه ی فیبروز ابرو به گوش همه ما آشنا است. در بسیاری از کشور های غربی و شرقی شناخته شده است و روز به روز نیز در حال تغییر است. هدف اصلی فیبروز برطرف کردن نواقص اجزای صورت با استفاده از تکنیک آرایش دائمی است. طبیعی بودن و استفاده از رنگهایی که تمرکز بر طبیعی تر نشان دادن این تکنیک را دارد. فیبروز ابرو یکی از جدیدترین متد آرایش نیمه دائمی هاشور ابرو است که امروزه بسیار معروف و پرکاربرد شده است. و در سالن زیبایی بهناز معمار با جدیدترید متد ها برای شما عزیزان انجام می دهد . برای انجام این روش از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمیشود و عمل هاشور زدن ابروها توسط قلم و سوزن های یکبار مصرف به صورت دستی انجام می شود. فیبروز ابرو شاخه ای از هاشور به روش بلید است که امروزه به تکنیک فیبروز معروف است. در حال حاضر شاخه های متفاوتی دارد.

تکنیک فیبروز فقط مختص ابرو نیست و شاخه های بسیار زیادی دارد.بیشترین شاخه های مورد توجه و پرکاربرد فیب ابرو لب و چشم هستند.

بهترین آموزشگاه فیبروز اصفهان

آکادمی تخصصی بهناز معمار ارئه دهنده خدمات آرایشی از جمله آموزش و انجام فیبروز است. فیبروز برای اولین بار در آکادمی ای به نام فی توسط برانکو بابیک ابداع شد. این روش به ترمیم موقت ابرو کمک می کند و جایگزین مناسبی برای روش های سنتی مانند تتو و آرایش ابرو با مداد آرایشی است که وقت زیادی را از خانم ها می گیرد. فرم دهی ابرو با فیبروز باعث پر شدن قسمت های خالی ابرو و فرم دهی به آن با روش های فیبروز به صورت دستی و با سوزن و قلم بلید می شود. برای افرادی که علاقه ای به تغییر در چهره ی خود ندارند روش فیبروز مناسب ترین روش ترمیمی ابرو است زیرا ابرو را از حالت طبیعی خود خارج نمی کند و فقط به آن فرم می دهد. فرم دهی به ابرو یک روش تخصصی است و به دلیل تاثیر زیاد زیبایی ابرو در چهره ی افراد بهتر است با مراجعه به متخصصین ترمیم ابرو که مهارت کافی در این زمینه را دارند و از مواد مرغوب و بهداشتی استفاده می کنند به حفظ زیبایی و سلامت خود کمک کنید. فیبروز در سال های اخیر به جز ترمیم ابرو برای جذابیت لب ها و چشم ها نیز استفاده می شود.

بایدها و نباید های آموزش فیبروز ابرو

آکادمی بهناز معمار خدمات تخصصی در زمینه ی فیبروز ابرو ارائه می دهد. این آکادمی با تجربه و مهارت لازم به زیباتر شدن ابرو و تجربه ی حس زیبایی کمک شایانی خواهد کرد. روش فیبروز ابرو یک روش ترمیمی موقت است. میزان ماندگاری این روش بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی از این عوامل شامل مواردی چون، چرب یا خشک بودن پوست صورت، میزان رسیدگی به پوست، قرار گرفتن در تابش مستقیم نور آفتاب، نوع مواد شوینده و آرایشی مصرفی برای پوست صورت، عمق هاشور ابرو و عوامل دیگری چون تغییرات هورمونی در افراد است. در صورتی که پوست در شرایط ایده آل هم باشد نباید از روش فیبروز انتظار ماندگاری دائمی روی پوست را داشت و این روش باید هر یک سال یکبار تمدید شود. قبل از انجام فیبروز باید از نوشیدن قهوه و نوشیدنی های کافئین دار پرهیز کنید و داروهایی مانند ایبوپروفن و آسپرین نخورید.

آموزشگاه حرفه ی فیبروز اصفهان

آموزشگاه حرفه ی فیبروز اصفهان سالن زیبایی بهناز معمار از بهترین آموزشگاه های فیبروز اصفهان است که کلیه دوره های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته را به صورت تخصصی و با قیمت مناسب برگزار می کند. خالکوبی ابرو به روش فیبروز در سال های اخیر به یکی از روش های پر طرفدار برای ترمیم و فرم دهی به ابرو تبدیل شده است. این روش به دلیل حفظ کردن حالت طبیعی ابرو برای کسانی که به تغییرات زیاد در چهره ی خود علاقه ای ندارند مناسب ترین روش ترمیم است که از یک ماه تا یکسال باقی می ماند و بعد از آن نیاز به ترمیم دوباره دارد. آرایشگران حرفه ای که به انجام و آموزش فیبروز می پردازند لازم است آشنایی با نسبت های طلایی و فرم صورت افراد داشته باشند. زیرا برای هر صورتی یک مدل ابرو مناسب است و بهتر است در حین یادگیری فیبروز آناتومی صورت را نیز فرا بگیرید.

خدمات آموزشگاه فیبروز اصفهان

روش فیبروز نیاز به دستگاه ندارد و با سوزن و ایجاد هاشور در ابرو و پر کردن قسمت های خالی آن انجام می شود. از دیگر مطالب مهم در یادگیری فیبروز استفاده از رنگ است این رنگ ها بسته به نوع و رنگ پوست افراد انتخاب می شوند. این از مهارت های آرایشگر است که چه رنگی را انتخاب کند تا ابرو طبیعی تر به نظر برسد. مراقبت هایی نیز مربوط به بعشد از انجام فیبروز است از جمله این مراقبت ها مواردی مانند، عدم بوتاکس و لایه برداری به مدت چهار هفته بعد از فیبروز، پرهیز از ورزش کردن و در معرض نور آفتاب قرار گرفتن به مدت یک هفته، پرهیز از در معرض بخار آب و فشار مستقیم آب قرار گرفتن، استخر نرفتن به مدت ۱۰ روز، عدم استفاده از وسایل آرایش ابرو تا بهبود کامل زخم، خشک بودن ابرو تا یک هفته، چرب کردن ابرو تا زمان بهبود آن و شستن ابرو به مدت یک هفته با صابون آنتی باکتریال و خشک کردن آن با حوله ی خشک و تمیز می باشد.

آموزشگاه حرفه ای فیبروز اصفهان

  • فیبروز(تکنیک ابرو)
  • فیلینگز(تکنیک لیفت پوست)
  • فیکانتور(تکنیک ترمیم و طراحی حالت لب)
  • فیلشس(تکنیک کاشت مژه)
  • فینس(تکنیک آرایش محو)
  • فیهیر(تکنیک کاشت مو)
  • فیریموال(تکنیک پاک کردن رنگ)
  • فینیل(تکنیک کاشت ناخن)

 

هم حالتی سایه به ابروها بدهید که هر دو روش بسیار پرطرفدار و زیبا هستند.
همینطور می توانید با طراحی وترمیم لب ها آنها را زیباتر کنید و یا حالتی سایه مانند به آن بدهیدکه فوق العاده لب ها را برجسته و زیبا میکند. همچنین از تکنیک سایه چشم استفاده کنید در این روش به جای خط چشم، سایه چشم کار می شود که چشم ها را جذابتر و گیراتر میکند.

نمونه کارهای آموزشگاه فیبروز اصفهان