آموزش میکاپ و گریم با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش میکاپ و گریم با مدرک فنی و حرفه ای

آموزش میکاپ اصفهان

انواع مدل های ابرو

دوره آموزش میکاپ و گریم با مدرک فنی و حرفه ای بایستی به صورت آموزش آکادمیک از سطوح مقدماتی تا سطوح پیشرفته ادامه یابد ، منظور اینکه موسسات و آموزشگاه هایی که این آموزش ها را در پارت های جداگانه به عنوان مثال آموزش مقدماتی به صورت مجزا و آموزش پیشرفته نیز به صورت مجزا برگزار میگردد به دلیل خلائی که در فاصله بین این دو دوره ایجاد می گردد و آموزش ها پیوسته نمی باشند از درجه اعتبار ساقط هستند.

دوره های آموزشی گریم و میکاپ توسط اساتیدی که از رزومه قابل قبولی برخوردار می باشند تدریس می شود و بر طبق استاندارد بین المللی آن اساتید بایستی در رشته مورد نظر از سوابق تحصیلی مرتبط،سوابق تدریس در کلاس های گروهی و سوابق فعالیت های اجرایی در حرفه مورد نظر برخوردار باشند.


برای داشتن مدرکی معتبر، شخصی که برای گذراندن این دوره آموزشی مراجعه می نماید بایستی آیتم پیش نیاز شناخت آناتومی صورت را گذرانده باشد تا با انواع آناتومی صورت ها و چهره های مختلف آشنایی پیدا نماید تا بتواند عیوب صورت افراد مختلف را رفع نماید.


معمولا مدرکی که پس از پایان دوره مورد نظر دریافت می نمایید نیز بایستی اعتبارات لازم را داشته باشد که در حال حاضر در کشور ایران این مدارک توسط موسسات مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای و وزارت صنعت ، معدن و تجارت صادر می گردد .

در اینجا نیز لازم ایت تا با دو واژه ی گریم و آرایش آشنا شویم .

آرایش چیست؟

آرایش ترفندی برای زیبا سازی و لعاب دادن به صورت که در وهله اول ودر لحظه ی اول که کار را انجام می دهید زیبایی خودش را نشان می دهد ولی زیبایی بالایی ندارد و یک آرایش۴ تا ۵ ساعت بیشتر دوام نمی آورد و در برابر گرما و سرما مقاومت ندارد و با عرق کردن و زیرش آب و اشک و عرق روی لوازم آرایشی کار ازبین میرود .

 

دوره های آرایشگری زنانه اصفهان

گریم چیست؟

روشی برای متعادل سازی حرفه ای است که برای عروس گزینه ی خیلی خوبی است ماندگاری بالا دارد و کار کردن با گریم برعکس لوازم ارایشی است در مرحله ی اول آرایش خودش را نشان میدهد ولی گریم با گذشت حتی دوساعت بعد از تایمی که کار شده تازه شروع به جا افتادن میکند یعنی بعد از دوساعت خودش را نشان میدهد و هرچقدر بگذرد، لحظه به لحظه زیباتر و بیشتر روی پوست جا می افتد و با حرارت پوست بیشتر جذب میشود و طبیعی تر میشود .

در اینستاگرام

پیج ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محتوای جدول